duminică, 28 februarie 2010

mitica dragomir injura in direct la gsptv


sa citam acest monstru sacru al fotbalului romanesc :Mi se rupe PULA daca suntem in direct".... si era.... victor becali se strica de ras...si domnul cu pula rupta (ca era in direct si dupa spusele dansului....) nici macar nu isi cere scuze.
si dupa cum vedem in poza...cam are gura formata pe ce are dansul rupt...


Iata cine se afla in fruntea fotbalului romanesc!

Emisiunea Procesul Etapei, de la GSP TV, care a radiografiat runda a 19-a a Ligii I, a avut parte de un moment spumos în prima sa parte, al cărui actor principal a fost însuşi preşedintele forului care organizează campionatul, Dumitru Dragomir.

Acesta a ajuns în platou mai târziu decât ceilalţi invitaţi ai lui Ovidiu Ioaniţoaia şi, fără să ştie că a început transmisia sportivă a talk-show-ului sportiv a început să facă mişto-uri cu impresarul Victor Becali. După ce a spus “Am de toate nea Victore, minte n-am, în rest am de toate” el a continuat astfel la atenţionarea moderatorului că este în direct: “Şi dacă sunt în direct mi se rupe p…!”.




Contrariat de atitudinea şefului LPF, Ovidiu Ioaniţoaia a sărit imediat: “Domnul Dragomir, e în direct, domnul Dragomir! E în direct, suntem în direct, uitaţi acolo!“. Abia atunci şi-a dat preşedintele Ligii de enormitatea spusă pe post, dar a replicat tot într-o manieră de culise: “Cum mă frate? Voi i-ati dat drumul înainte de a se termina meciul? Sunteţi nebuni la cap?”.

Invitat la cel mai longeviv talk-show din România, Recursul Etapei, preşedintele LPF, Dumitru Dragomir, a ajuns în platou după începerea emisiunii, şi a uitat să-şi cenzureze vocabularul, deşi Victor Becali şi Ovidiu Ioaniţoaia îl avertizaseră că emisiunea este transmisă în direct.

Niciun comentariu: