vineri, 28 ianuarie 2011

cand un om e nebun si-o mai face si cu mana lui









sa incep cu inceputu... dupa pierderea unu caine destul de nebun dealtfel. simteam un gol ... am decis sa caut alt sufletel care sa imi tina companie mie si prietenei mele.. si am fost la niste prieteni care mi-au dat nebuna...de ce nebuna? pentru ca de exemplu chiar in momentu asta smotoceste un ursulet de plus prin toata camera si ma si latra la el..e sambata 8 dimineata.. prietena doarme.... mai are putin si se trezeste si sa vezi bataie ce ne luam amandoi :) asa..... vin cu nebuna acasa (nota redactiei husky siberian - SARA). cand ma vede ramona ma intampina cu un calduros.... TE OMOOORRRR!!!! familie fericita ce sa zic.. ii fac o baita scurta si o infofolesc intre niste blanite sa stea la caldura....o minune de catel..doarme linistita nu comenteaza nu zice nimic.. asta pana a doua zi cand vede ea care e treaba,,,dupa care se apuca de treaba....... si incepe.. roade papuci roade firu de la incarcator... firu de la internet...... dimineata cand m-am trezit deja ma trecuse cu 100 de ani in urma in era dinaintea informatizarii..... papucii pe sub pat..... i-am dat o minge de--a mea de handball care e cam ccat ea.... asa ambitie are ca o alearga prin toata camera... nimic anormal pana aici...... ma apuc sa citesc pe net unele sfaturi si caracteristici ale unu husky si ce gasesc.... ceva de genu ca husky nu latra... ei urla asa.... de distractie...... pai ffrate cum facem ca asta a mea se distreaza cam tot timpu si pe la 2. 3 dimineata... chef mare pe ea si somn din parti la mine. am dus-o afara in zapada..... pai ce a mai vrut inapoi??? nuuuu.. alearga toata curtea..unde e zapada mai mare se arunca si ea.. pana incepe sa sughitee... abia atunci reusesc sa o aduc in casa... ca sa nu mai spun ca eu sunt bocna demult. mai nou ea cand se duce la castronu de mancare nu vine ca un caine normal usor sa manance.. se arunca frate in castron ca in piscina si arunca toate croantele alea pe jos....dupa care plange ca nu are ce manca...... si ca si program e cam asa...... se joaca cu catelu de plus ..il smotoceste.. dupa care se duce ia o gura de croante....aboi mai smotoceste putin catelu de plus..ia o gura e apa... vine la mine se uita in sus ca o miloaga..doar doar as urca-o in pat sa o linga pe ochi pe ramona... cand vede ca nu o bag in seama... se razbuna iar pe catelu de plus.......aaaaa stai asa ca acu isi roade cosuletu unde doarme....... una peste alta......... are energie....... :))))

Niciun comentariu: