vineri, 10 octombrie 2008

CONTINUAREA FRUSTRARILOR

am trecut prin tiganie, si prin toata tarasenia asta cu medici, sa vad pe cine mai ponegresc.si nu stiu de ce atunci cand am de injurat si dorit tot ce e mai rau ma gandesc negresit la POLITIE, aceste scursuri ale societatii cum zice un destept de pe la antena 1.politia ma trateaza cu “sictir pufos” si inceara sa ma fure chiar daca bunastarea lui consta din munca mea si a altor prosti ca mine.
de cate ori a-ti vazut politia stand la panda la fel ca un cersetor, de cate ori ti s-a sugerat spaga?????... si de cate ori ai dat? (sa nu aud dealea ca io nu dau spaga, etc- exista 2 categorii de oameni- oameni care dau spaga si oameni care nu RECUNOSC-asa ca lasati astea pt discutiile cu familia).
de exemplu as fi curios sa aflu cum ati dat spaga, si cat si pt ce..
un idiot spre ,exemplu de politzai, undeva pe dn1 in dreptu localitatii peris, m-a vazut fara centura....ma trage pe dreapta ii explic ce am io de explicat ca ma duc la inmormantare etc si alte minciunele,(ba zdreantzo care esti de zdreanta, tu ma minti pe mine pe plan economic ca io sunt politzaiu minune si io vreau sa schimb sistemul)omu imi cere spaga 50 lei dar asa pe fatza "dai si mata de o shaorma si o sticala de vin si te lasam in pace"(calcul o saorma la dristor 15 lei cu o sticla de vin buna ca e vorba de politia romana, 30 lei, si raman 5 lei pt scobitori.) problema e ca amenda pe care o luam era 50 lei daca o plateam in 48 ore, si ei tot 50 lei spaga vroiau asa ca....(vorba romanului- le-am dat prin gura)

Niciun comentariu: