luni, 13 octombrie 2008

mesaj catre mihai morar

salutare, vad ca tot ceea ce faci se regaseste in ceea ce scrii. si cel mai mult imi place ca ceea ce scrii este defapt ceea ce esti. un om serios, mandru, care isi respecta eticheta de OM. si nu spun asta din impresii. am petrecut cateva ore cu tine si daniel la pascani in campania kosarom, am fost cu voi la iasi....... lucrurile sunt clare" in parlament nu ai sa ajungi ca esti prea direct si nu stii sau nu vrei sa fi ceea ce sunt mai toti prin politica, cantaretz nici atat pt ca sanii tai nu ar iesi in evdentza nici cu cele mai tari operatii estetice. si........ cu toate astea multa lume te-ar vota pt ca stii sa faci diferentza dintre poluatie si polutie. stii sa numeri stelele de pe un steag si mai ales ai gasi o zona mai exotica sa ii trimiti pe tigani, alta decat sahara. si ca tot veni vorba de tigani, te rog sa vizitezi blogul meu unde am o istorisiire despre tzigani si tzigania in care ne ducem traiul( prin tiganie sa intelegi- politie, doctori sistem public si tot ceea ce ne inconjoara)--- te rog fi bland chiar daca nu esti deacord cu mine. cu respect toni matei. http://tonimatei.blogspot.com

Niciun comentariu: