marți, 3 martie 2009

baletul Teodor



Show-baletul Teodor de la Teo incoace…

Teo e un actor indragostit de dans * Cea mai talentata dansatoare de la noi revine la coregrafie datorita lui Teo * Svetlana David este una din sperantele "Codrencei" si ii devine
partenera * Baietii de la "Catharsis" sint nanasii de botez ai trupei * Cu Dan Balan se lucreaza cel mai bine * Iubeste si din aceasta dragoste ar vrea sa aiba un copil.


Formatia de dans "Codreanca" obtine premii internationale odata cu venirea lui Teo

Show-baletul "Teodor" exista de patru ani, timp in care echipa lui Teodor Radulescu a reusit
sa se afirme, devenind cel mai popular balet modern din Republica Moldova.
La inceput a fost Teo, un tinar simpatic, pasionat de activitatea scenica.
La numai 16 ani este angajat la Teatrul etno-folcloric "Ion Creanga". Avea inclinatii
deosebite fata de actorie. Se inscrie, evident, la facultatea de actorie. Activeaza in trupa Teatrului de Buzunar cu maestrul Sandu Vasilache, ca peste doi ani, intreg colectivul sa treaca la Teatrul national "Mihai Eminescu". Pentru a se mentine in forma, el simte necesitatea de a se misca mai mult. In acest scop, face dans popular, lupte martiale, este inclus in cunoscuta formatie de dans sportiv "Codreanca". "A fost o perioada destul de productiva si cu mult noroc. Tocmai atunci "Codreanca" devine invingatoare la mai multe competitii internationale, sustine Teo Radulescu. Aceste succese m-au incurajat mult".

Teo atras de cea mai talentata dansatoare din tara

In 1993 creaza, impreuna cu Svetlana David, un duet de dans modern. Svetlana a fost de mica speranta "Codrencei". Este una dintre cele mai talentate dansatoare din tara. Pentru a obtine acest calificativ a muncit fara sa-si crute sanatatea. Acest lucru i-a pus in garda pe parintii ei si au cerut retragerea fetei din formatie. Abia peste citiva ani, intilnindu-l pe Teo, Svetlana revine la coregrafie. "La inceput, domnisoarei David nu-i prea placea de mine. Era si clar. Nu puteam sa-mi compar nivelul meu de pregatire cu al ei, marturiseste Radulescu. Dar cu timpul am crescut si eu, atit profesional, cit si in ochii frumoasei mele partenere". Dupa aceea au inceput sa vina in echipa si alti dansatori. Astfel, s-a creat show baletul in cauza.


"Nu-mi plac oamenii cu aere…"

Pe parcursul celor patru ani trupa a evoluat in diferite spectacole artistice. In mare parte baletul a sustinut prin dans interpreti si formatii de muzica usoara. "Catharsis" a fost prima formatie cu care am evoluat. Cu Dan Balan e placut sa lucrezi. Chiar daca multi il birfesc, va asigur ca e un baiat de treaba. Deosebite sint Inesa, Natalita si Indiana. Am dansat in toate spectacolele de la Chisinau, sustinute de Marcel Pavel. Au fost multi si din cei care nu mi-au placut. Cind vine cu propuneri un maneger, cu aere de mare show-man, din start imi cer scuze, gasind politicos motive de refuz", spune discret maestrul de dans.
Teodor Radulescu are 30 de ani. Nu este casatorit, desi in inima lui nu mai are loc o alta fata, decit cea pe care o iubeste mult si pe care intentioneaza sa o ceara in casatorie. Teo isi doreste mult un copil. Un altul, decit cel cu numele SHOW BALET TEODOR.

Niciun comentariu: