marți, 13 ianuarie 2009

firmele de dispozitive medicale---- jaf la drumu mare

am avut ghinionul sa ma angajez intr-o astfel de firma.... defapt la 2 .... am ramas interzis sa vad ce se intampla acolo......
cei numiti 'pacienti' sunt defapt niste marionete.... niste ustensile de facut bani... de luat bani de la stat..... m-am angajat in prima faza pe pile cunostinte (pentru ca altfel nu ajungi) la o firma de dispozitive medicale ortopedice, reprezentant medical.... treaba mea era sa promovez produsele firmei.... adica...... sa lipesc afise, sa impart pliante.... sa ma duc in spitale, sa caut medici dispusi sa colaboreze cu noi... adica sa trimita pacienti care aveau nevoie de un dispozitiv medical la unul dintre reprezentantii medicali, sau chiar la sediul firmei, sau chiar ma sunau sa vin acolo... cum credeti ca acceptau medici sa trimita pacienti....??? asa din simt civic???nu!... aveam grija ca in discutia cu ei sa le aduc aminte de asa zisul feed-back, facand semnul acela prin care imi frec degetul mare de degetele aratator si mijlociu.(v-ati dat seama despre ce e vorba) medici acceptau sau nu... daca acceptau, inseamna ca suma era ok... daca nu.... altcineva dadea mai mult.... detin o lista a unor medici si asistente din spitalul colentina, o lista cu bani dati de o firma de dispozitive medicale, ca si atentie pt dispozitivele recomandate.... e ca la magazin..... dai o carja ai x lei dai o amputatie, se da x lei....
nesimtirea este atat de mare incat unii medici fac bani grei pe seama firmelor, primesc sponsorizari pe sectie pentru exclusivitate.....unele asistente sunt adevarati ministrii in spitale... nimeni nu sufla in fata lor... haideti sa va dau un exemplu: in spitalul caritas la sectia de chirurgie...se fac operatii de colostomie(verificati postarile din octombrie, explic acolo despre ce e vorba), normal o firma ofera unui pacient nou operat de stoma un kit gratuit care consta intro borseta,foarfece, prosopele,niste sabloane si niste creme si dezinfectant, toate pentru a-i folosi la utilizarea pungilor de colostomie....... am ramas marcat cand o asistenta din caritas pe numele ei ANCA STOICA m-a sunat sa imi dea un pacient proaspat operat,m-a chemat in cabinet si mi-a cerut borseta respectiva pt ea... eu duucand continutul borsetei,pacientului intr-o punga.... plus de asta primea si 50 lei de pacient.... CATA NESIMTIRE....eu am trecut prin 2 astfel de situatii......
inca o neregula pe care o faceam era ca noi aveam "dreptul" sa mergem in spital chemati de un medic sau o asistenta, ca sa luam actele pacientului sa le depunem noi rprezentantii medicali la casa de sanatate de care apartine pacientul(o chestiune total ilegala). in primul rand pacientul trebuie sa depuna actele si decizia respectiva sa ajunga prn posta la domiciliul sau,in schimb noi rechinii(reprezentantii medicali) luam actele de la meici sau asistenta inca din spital,noi le depunem la C.A.S(o chestie buna, ca omu dupa ce ca e blonav mai alearga si dupa acte), la c.a.s. ne asteapta o doamna care se ocupa de dosare(o doamna mituita bine inainte- de mai toate firmele) care are grija ca viecare dosar sa fie depus, si fiecare decizie iesita, sa ajunga inapoi la firma care a adus-o..... aceasta doamna suna reprezentantul medical de la firma respectiva cand se strang mai multe decizii...(s-a ajuns la atat de mare nesimtirea incat se fura decizii de la o firma la alta). normal pacientul ar avea dreptul sa aleagasingur ce dispozitiv si de la ce firma sa il ia... dar nu se intampla asa... decizia ajunge in firma si este peloc inregistrata...de multe ori se factureaza in lipsa si pacientul nici macar nu si-a ridicat dispozitivul ( se discuta pe la colturi ca unele firme au facturat decizii unor persoane decedate- exprimarea colegului a fost cel putin socanta " au gasit la aia cimitire de decizii")... legat de faptul ca pacientii aici nu sunt decat marionete... va dau un exemplu clar..... o cunostinta de-a mea afland ca lucrez la o astfel de firma... mi-a spus ca are un dosar depus din luna mai 2008(eram in noiembrie) la o firma la care eu lucrasem si nici pana acu nu a venit decizia pentru un cadru si o orteza de mana (omu cazuse pe scari la metrou si si-a fracturat ceva pe la coloana). am incercat sa il ajut..... am sunat la C.A.S.Ilfov, am spus ca sunt ruda cu omu respectiv si ca am depus dosarul din mai etc.... mi-au spus de acolo ca decizia este gata sa vin sa o ridic.... ma duc acolo(eram nepotul--- ) cand ce sa vezi... decizia era iesita din luna mai si ridicata de firma care o depusese, dar pe omu respectiv nu il sunase sa vina sa isi ia dispozitivul....

Niciun comentariu: