sâmbătă, 10 ianuarie 2009

MIHAI BENDEAC BLOG

Despre Huidu, Badea, Bendeac si alte cateva persoane. Ah! Si-un Top…

Pe TVR 1 e un fel de Megastar gerontofil. :) “Debut 50 plus” se numeste emisiunea. Acolo vin oameni in varsta care vor sa cante muzica populara. Si adineauri radeam ca tampitu’ ca a venit un batranel imbracat intr-o ie populara luata pare-se dintr-un depozit. Si ca o dovada de nezdruncinat ca treaba romaneasca e treaba romaneasca, unde credeti ca avea camasa stampilata cu numele depozitului si numarul de ordine? Orice om cu o farama de creier punea stampila undeva pe dinauntru si mai la spate. Nu frate! Costumul asta avea stampila exact pe guler! :)

Acum pe TVR 2 e o emisiune pt copii cu doua papusi, o tipa si o fetitza. Tipa e dezarmant de frumoasa pt ora 8 jumate dimineata. Are TVR-ul niste frumuseti in ultima vreme!!! Si asta si aia de la sport care prezenta Autostrada TVR acum ceva vreme…Nu inteleg de ce nu le imping in fata!!!! O cheama pe Benedek aia sa prezinte revelionul…

Hai sa incepem postul asta ceva mai soft, cu niste explicatii legate de ce va spuneam apropo de raul facut de difuzarea ZILNICA a serialelor Familia Bundy, Seinfeld si MASH. Treaba asta a facut un rau aproape ireparabil. Televiziunile si-au obisnuit telespectatorii cu ideea GRESITA ca sitcomul sau serialul e ceva care se difuzeaza zilnic. Nimic mai fals. In clipa in care PRO-ul a dat aceste serii ele erau deja filmate si difuzate in STATE. Numai ca aia le dau saptamanal! Pentru ca desi au o armata de scenaristi si o industrie senzationala au vazut ca nu pot obtine CALITATE decat la acest ritm de lucru.

Ei…Si cand s-au apucat si ai nostri sa produva sitcomuri s-au vazut nevoiti sa faca rabat de la orice doza de calitate fiindca trebuiau sa faca 4 pe saptamana cu 3-4 scenaristi in timp ce americanii faceau doar unul cu 20 de scenaristi. A venit in vizita la Media Pro acum vreun an tipul care coordona scenariile Familiei Bundy si cand a auzit omul ca noi difuzam 4 pe saptamana a zis ca a ajuns in Africa!

Repercursiunile sunt dintre cele mai nasoale si iata chiar si PRO-ul trage niste ponoase urate rau. Orice serial cu difuzare saptamanala ar produce (unele chiar reusite) sunt sortite unui esec jalnic. Baieti buni, Un pas inainte, ala cu doctori de pe Acasa sau despre sectia de politie cu Gyuri Pascu, toate au reprezentat niste caderi zgomotoase. Nu pt ca ar fi fost mai slabe decat telenovelele ci pentru simplul fapt ca au obisnuit frt prost publicul.

Ati adormit? :)

Asa de tare ma mahneste scandalul asta intre Huidu si Badea… Nu inteleg de ce oamenii BUNI de televiziune ajung la asa ceva. BAI! Sunteti (sau suntem, daca ma implic si pe mine in categoria “buni” dar, na -ma pastrez modest) ATAT DE PUTINI! De-aia ne cuceresc prostii! Ca aia sunt uniti! ii cunosc pe amandoi.

Cu Badea am multe conceptii si idei comune (mai putin alea despre femei si sex dar astea sunt discutii private). Omul asta face un lucru extrem de greu in televiziune si, aici e geniul, tu -telespectator- ai impresia ca-i este usor si simplu. Sa ne intelegem. In Statele Unite Jay Leno nu deschide gura daca nu muncesc 20 de scenaristi. Mircea respira ceva Dumnezeiesc : TALENTUL!

Cu Huidu am avut mereu o relatie gen Prigoana-Bahmuteanca. Fie eram frt ok, fie ne aveam ca soarecele si pisica. Momentul care m-a facut sa-mi schimb parerea despre el s-a produs acum vreo 3 luni intr-o benzinarie. Nu mi-aduc aminte de ce eram eu frt nervos si suparat pe el si m-a sunat sa ne intalnim pe la 2 jumate noaptea. Ne-am vazut la o benzinarie si,pret de un ceai cu fructe de padure, m-am lamurit ca ca pasiunea lui pentru tv si radio depaseste orice inchipuire. E energic, e nebun, e pasionat pana la dementa de ceea ce face. Motivul principal pentru care ne-am ciocnit de cateva ori e ca semanam al naibii de mult. Nu ma refer la fizic! Terminati cu mistourile! :)

In concluzie, eu le transmit admiratia si prietenia mea si ii sfatuiesc sa gaseasca MULTELE lucruri care ii apropie decat sa se piarda in micile amanunte care ii despart. Si inca ceva. Impartasesc cu voi o nazuinta profesionala pe care le-am comunicat-o si lor separat. Visez la “Romania got talent” cu Bendeac, Badea si Huidu in juriu.

Am primit multe, extrem de multe mailuri apropo de anuntul cu asistenta. Si cu poze, si fara poze, si cu CV si fara CV, si destepte si stupide… Bineinteles ca o sa aleg pe cineva care a trimis si CV si poze caci na!, trebe sa ma orientez dupa niste repere. Multa lume ma intreaba ce trebuie sa faca asistenta. N-o sa raspund aici. Va zic doar ca unei prietene i-am raspuns si a zis atat : “FUCK! Asta e part-time-job-ul ideal!!!!! Vreau io!!!”.

Mai astept inca o saptamana si gata. O sa aleg! Cu grija si, sper, inspiratie…

TOP 10 LUCRURI PE CARE O FEMEIE LE POATE SPUNE IUBITULUI CA SA FIE SIGURA CA O PARASESTE

1.”Ce frumos ar fi sexul cu tine daca n-as sta cu grija sa simulez la timp orgasmul…”

2.”Pacat ca nu sunt lesbiana.Poate atunci as fi placut-o pe maica-ta…”

3.”Ce fericita am fost cand te-am vazut prima oara dezbracat! Dupa atatea scule mari, tu esti o vacanta binemeritata…”

4.”Iubituleeee! Ti-am facut telina cu maioneza! Pricepi aluzia?”

5.”AIA e periuta ta?!?!?! De 2 luni spal WC-ul cu ea!!!”

6.”Vreau o nunta simpla. Ceva intim. Maxim 300 de invitati…”

7.”Nu trebuie sa te simti prost ca eu castig mai mult ca tine iubitule. Uite,ia 50 de mii fugi si incalzeste-mi si mie masina…”

8.”Iubire, m-ai inselat vreodata?! Te rog eu spune da ca sa fim chit!”

9.”Ahhh! Daaaa! Ohhhh! Daaaa! Asa! Da! Da-mi-o tare!!! Ohhhh! Geluuuuu! Pardon… Sorin….”

10.”Te-am inselat cu…” (si ii spuneti un nume de vedeta. Atentie! Ca sa fiti sigura ca va crede nu alegeti urmatoarele nume: Traistariu, Botezatu, Solcanu.)

VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Despre muzica romaneasca am sa scriu in postul urmator.

Niciun comentariu: