vineri, 15 mai 2009

de prin triburi adunate www.triburile.ro

De prin triburi adunate!Nu de mine....eu doar am copiat! Se intalnesc multe pe jocul asta, dar asa ceva mai rar.
Aceste mesaje chiar au fost trimise!

1. "am voie sa numesc Paladinul cu numele meu de familie?"

2. " auzi, cel mai mult imi place la tine in trib....ca eu mai am 3 conturi (toate in lumea 1) la alte triburi mai babane da acolo e nasol ca ne pun aia sa fim activi"

3. "ce inseamna sa fi activ...ca eu fac mult sport"

4. " imi place tare mult de tine...vrei sa imi faci o vizita in satul meu"

5. "ba Sefu da si tu niste atacuri si fa praf vreo 20 de sate sa auda lumea de noi"

6. "imparate te rog din tot sufletelul meu sa dai afara fetele de la tine din trib..ca azi m-am batut cu o nasoala la scoala"

7. "auzi hai sa intrati la mine in trib ca vreau sa ii atac pe astia de langa mine si vreau sa am mai multi care ma sprijina"

8. "nu te supara pe mine ca am trimis un atac la tine da am vrut si eu sa vad cum e (un fost membru al tribului..actual sat parasit..nu din cauza mea)"

9. "Acum am ajuns la ferma 18, pot sa maresc si nivelul cazarmei ca sa fac soldati (cazarma era la nivelul 2 si nu facuse deloc soldati.."executase" numai ferma si magazie ca sa ii incapa soldatii si resursele).

10."man cum imi scot resursele din ascunzatoare ca sa le folosesc"

11. "vreau sa ne aliem pentru ca unu o ataca pe iubita mea si vreau ca tu sa il distrugi"

12. "te rog sa imi dai si mie din punctele tale si cand o sa fiu mare ti le dau inapoi"

13." cat ma costa ca sa intru la tine in trib...sa sti ca nu am card pentru ca am 9 ani dar imi da mama bani"

14. "o sa le scriu la astia cu jocu' (se referea la adm.de sistem) ca imi dea si mie gard (a se citi zid) de ala cu turnulete (jucatorul avea 300 de puncte si desenul aferent pe harta...el voia desen pentru 9000 de puncte)"

11. "trimitemi si mie niste sprijin ca ma ataca unu si ma mucifica"

12. "Scuza-ma, am o rugaminte, iti retragi trupele cand vine atacul meu ca initial trebuia sa trimitem mai multe atacuri cu mai multi colegi sa iti luam un sat, dar ei sau razgndit si ma costa destul de mult daca pierd nobilu, mersi"

Niciun comentariu: