joi, 16 iulie 2009

florian debu- un om cat o intreaga viata


este omul care m-a invatat si pe mine ce inseamna cu adevarat sa smulgi lacrimi cantand la chitara, si am reusit, multi dintre oamenii care m-au ascultat cantand, au ras la melodiile haioase, au cantat cu mine la melodiile cunoscute, si au plans la melodiile triste. din pacat florian debu a disparut fara sa anunte...si de atunci nu mai stiu nimic de el.. am aflat cateceva dar nu am reusit sa aflu ceva concret, stiu ca sta undeva in in sacele.. are o fetita sau chiar 2 nu stiu exaCT, NU ESTE INSURAT CU FATA CU CARE ERA PE VREMEA CAND ERA IN BUCURESTI DAR ACEASTA CU CARE ESTE ACUM INSURAT, se pare ca este o minunatie de a reusit sa il faca pe florian sa dispara si sa lase totul in urma. prieteni cunoscuti cariera.... daca cineva stie ceva despre el sau care imi poate da un id de mess un nr de telefon o adresa, va rog sa imi scrieti. pana atunci am sa postez melodi pe care le-am gasit cu florian pe net. ascultati-le cu incredere...sunt ingeresti...

Florian Debu-Un pescarus ucis

Dorul de tine - Florian Debu

De ce ,de ce - Florian Debu

Noapte buna iubito-Florian Debu

florian debu - de ziua ta

clipele au prins sa-nghete -FLORIAN DEBU

florian debu- printre vise

florian debu - inca o poveste

florian debu - uneori

florian debu- chiar de-ai sa razi

nu ma mai iubesti- florian debu

florian debu- si crezi ca

florian debu- zile
florian debu - umbre de ingeri

Niciun comentariu: