vineri, 3 iulie 2009

michael jackson - ultima repetitie



ultima repetitioe a lui michael jackson vezi aici"They Don't Care About Us" este ultima piesa inregistrata de Michael Jackson, cu doua zile inainte sa moara.

AEG Live, promoterul turneului celor 50 de concerte pe care Michael Jackson ar fi trebuit sa le sustina pe O2 Arena din Londra a oferit MTV News 90 de secunde din ultima repetitie a lui michael , ce interpreta piesa 'They Don't Care About Us'.
MTV Shows


Inregistrarea dateaza din 23 iunie, cu doua zile inainte de moartea artistului. Repetitia a avut loc in Staples Center din Los Angeles unde va fi tinuta si o ceremonie funerara marti, 7 iulie.

Dupa cum se poate vedea si in imagini, Michael Jackson era capabil sa sustina un show.
Dupa un solo de chitara, piesa se intrerupe pentru cateva secunde alocate unui fragment din celebrul discurs al lui Martin Luther King, "I Have A Dream".

"They Don't Care About Us" este cel mai controversat cantec al lui Michael Jackson, din cauza versurilor "Jew me, sue me, everybody do me/ Kick me, kike me, don't you black or white me", considerate cu un pronuntat caracter antisemit. Artistul a negat acuzatiile, declarandu-se extrem de afectat ca versurile sale au putut fi interpretate in acest fel si ca tocmai el este vocea celui discriminat:
"Eu sunt vocea acuzatului si al atacatului. Eu sunt vocea oricui. Eu sunt 'skinhead'-ul, eu sunt Evreul, eu sunt Negrul, eu sunt Albul. Nu eu sunt atacatorul."

Mai tarziu, Michael si-a cerut scuze pentru ca versurile sale ar fi putut transmite un astfel de mesaj si a inregistrat o noua versiune a cantecului, fara versurile considerate ofensatoare.

Promoterul AEG LIVE are peste 100 de ore de material brut de la repetitii pe care intentioneaza sa-l scoata sub forma de CD/DVD. In acest fel, AEG isi va recupera o parte din banii pe care trebuie sa-i inapoieze fanilor pe biletele vandute si va oferi intregii lumii un ultim material cu Regele Pop-ului.

Niciun comentariu: