marți, 21 iulie 2009

Cum i-a explodat lui Mircea Badea laptopul în direct (Video)

vedeti aici video


Mircea Badea a fost “atacat”, luni, de laptop în propria emisiune. Agregatul electronic a explodat în direct, după ce în studio s-a produs o cădere de tensiune.

“M-a atacat laptopu’. Eu sper să nu luăm foc”, a rostit Badea , în mijlocul emisiunii sale, “În gura presei”, după ce s-au auzit pocnituri şi câţiva norişori de fum s-au ridicat din laptopul de pe măsuţă, în urma unei căderi de tensiune din studio.

“Nici nu ştiu dacă să pun mâna. Să suflu ca-n tort? Mi-a explodat laptopu’. Aţi observat? A fost o cădere de tensiune. Reţeaua electrică e bine sau luăm foc aici? Nici nu ştiu cum să mă comport cu agregatu’ . Vezi dacă mai mişcă... Dacă vă arăt cum arată...
Publicitate

Deocamdată mi-e să nu explodeze. Se întâmplă lucruri bizare în acest studio”, a continuat el, uşor amuzat de situaţie. “Am o adevărată istorie cu agregatele astea electronice. Era să mă bată laptopu’, aţi observat? Odată am bătut un mouse într-o emisiune. O să vă povestesc după ce mă liniştesc. ~sta s-a făcut negru. Nu mai beculeşte. Crezi că s-a terminat? Mi-este frică. Eu vreau să-l ucid acum, în emisiune. Să fiu sigur că nu...”, a continuat moderatorul şi i-a făcut vânt “agregatului” de pe birou. “Am bătut şi un laptop. Yes!”, a rostit victorios, înainte de a anunţa “publicitate”.

Viu şi nevătămat a reapărut Mircea, după cele câteva minute de pauză. Laptopul buclucaş reapăruse pe birou, negru ca pana corbului. “Un atentat cu laptop nu s-a mai întâmplat până acum. Aş vrea să-l dau gata!” şi l-a executat cu o lovitură de karate, că tot fusese la antrenamente în weekend. A doua zi, declaraţii n-a vrut să facă, mulţumindu-se să transmită că le va dea doar în emisiune. PR-ul Trustului Intact ne-a asigurat că nici o altă încăpere în afara studioului lui Badea nu a fost afectată de căderea de tensiune. Şi cum “agregatul” era al postului, este foarte posibil ca Mircea să se procopsească cu un laptop nou-nouţ, cât mai curând.

Tot a doua zi, pe blogul propriu, Dan Voiculescu avea o dilemă: să-şi achiziţioneze un laptop sau un netbook? Un blogger şugubăţ îl sfătuia să-l întrebe pe Badea ce fel de laptop să-şi ia. “Are el unul cu efecte pirotehnice, a făcut show aseară”, a spus acesta.

Episodul cu laptopul îi prinde bine lui Mircea Badea, care este în scădere de rating, pe primele 20 de zile din iulie, după cum scrie Iulian Comănescu pe blogul său. “Regele late nightului are necazuri cu ratingul în cele 20 de zile din iulie care s-au scurs până acum”, precizează pe blog jurnalistul, care arată, mai jos, cum de la începutul lunii, Realitatea TV a avut, pe intervalul orar 23.00-24.00, mai mulţi telespectatori decât Antena 3.

Niciun comentariu: